Blog profile Links Etceteras site
About Me

I'm Ying ying and coming sweet 16 :p Nice to meet ya.
Disclaimer

This is my blog, my rules, my world. No ripping, spamming, or any type of childish acts.I ban those people.I need your respect when you're in my blog.Can't follow them? click the [x] mark above!

Tagboard

Archives


Quick Links

Cynna
Cynna
Cynna
Cynna
Cynna
Cynna


Credits

Designer: Cynna
Editor: Your Name
Image: Nyiokope
Host: Blogger
不在状态
<$BlogDateHeaderDate$>


喜欢看这你的眼睛。
回想起当天你让我在你家避雨。
我真的好希望能在闻你洗好澡的味道
希望能坐你旁边,看着你做你的事。

我真希望你能告诉我为什么你对现在的我和在sem1的我,完全不同。
我好累。 这个sem2,我一直都在砖牛角尖。

你别对我不理不睬的,好吗? 我想念你跟我聊天的时候。想念你第一次看穿我不对jing的样子。 最想念的是每一次你头很愿意陪我吃饱饭后走回家的那段时刻。现在,就算你有送我回家,你也只不过走在我后面。不在我旁边了... 你说你懒惰,我偏不信。我一直认为你在避开我,可是如果是这样的话,你就不会找我去打球了。

我不懂我是否喜欢上你了...
有时自己幻想跟你表白,总觉得从我口中说出来,很假。根本不是真心话。
我都有跟你提过,‘喜欢 跟 ’爱‘ 都有差别。
你也跟我说过同样的道理。

现在头脑和心情的状态:#!@#!@#!#$@%#$^#$%@#$!@#!@#!@#!@#!$@#